448 stron niecenzurowanej wiedzy i faktów, których nie ma w Wikipedii.

Wydanie trzecie
Wprowadzenie do książki
Wirtualne grupy posiadające w nazwie kluczowe słowa „hip-hop” czy „rap” nie są miejscem na dyskusje typu co to jest kultura hip-hop i jaka jest jej prawdziwa historia w Polsce, ponieważ większość ludzi w tych grupach to internetowi krzykacze od lat zamknięci w komercyjnych stereotypach dezinformacji pochodzących z polskich mediów, dla których kultura hip-hop to wyłącznie zmutowany rap dla mas jako komercyjny produkt na sprzedaż podobnie jak disco polo. Dlatego w dobie wirtualnej próżności pojawiła się nietuzinkowa książka Polski hip hop posiada wiele twarzy autorstwa dwóch pionierów polskiego hip-hopu – Sadiego i Graffa – którzy zaczynali tworzyć tę subkulturę, gdy O.S.T.R. miał trzy lata, a Bogna Świątkowska nie wiedziała, co to jest rap, następnie jako jedni z pierwszych w Polsce kontynuowali rozwój hip-hopu przez kolejne 20 lat, w czasach bez Internetu, bez dostępu do mediów, bez telefonów komórkowych. Polski hip hop posiada wiele twarzy nie jest książką biograficzną, ponieważ książkę biograficzną może napisać każdy. Jest natomiast najbardziej wiarygodnym zbiorem informacji na temat początków kultury hip-hop w Polsce, który poprzez swoją treść bezdyskusyjnie zapisuje fundamentalną część historii polskiej kultury hip-hop, oddając hołd wielu pionierom, którzy zapoczątkowali w Polsce artystyczne formy tej subkultury, takie jak breaking, graffiti, dj-ing, rap, kilkanaście lat przed audycją Kolor Szok i pierwszymi polskimi czasopismami hip-hop, które pojawiły się dopiero w połowie lat 90. Każdy, kto uważa, że uczestniczy w tworzeniu kultury hip-hop, powinien tę książkę przeczytać nawet kilka razy, ponieważ to jest polska hip-hopowa świadomość bez znajomości której mówienie o sobie: „jestem hip-hop” lub tworzenie polskiego hip-hopu, jak powiedział Liroy, jest drętwe. Dla fanów dobrego rapu publikacja zawiera album CD: Zibbster „90’s Baby”. Siłą książki jest potężna dawka niepublikowanej wcześniej wiedzy bez cenzury i medialnej kontroli. Wiedzy opartej na faktach, których nie ma w innych tego typu drukowanych publikacjach, a nawet w Internecie. Każdy, kto chce wyjść z obszaru stereotypów, każdy, kto chce dowiedzieć się, jakie są prawdziwe założenia kultury hip-hop (True School), powinien tę książkę posiadać, ponieważ jest to bezkonkurencyjny klasyk gatunku dający możliwość czerpania wiedzy ze źródła, a nie z kałuży.